Aanmeldformulier volwassene

Vul dit formulier in om uzelf aan te melden. Na verzending wordt er contact met u opgenomen om de aanmelding definitief te maken en een afspraak in te plannen. Indien u vragen heeft bij het invullen, kunt u bellen met 010-2613130 of een e-mailbericht sturen naar info@praktijkinvido.nl.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Persoonlijke gegevens
Werkt u momenteel?
Welke diensten lijken u passend?
Tijdens het intakegesprek is er ruimte om dit toe te lichten/ te wijzigen
Welke onderwerpen houden u eventueel bezig?
Algemene voorwaarden
ALGEMENE VOORWAARDEN - INVIDO Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, diensten en overeenkomsten van Invido B.V., gevestigd te Rotterdam, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 93654200, hierna te noemen: "Invido". 1 Definities en toepasselijkheid 1.1 Onder "Opdrachtgever" wordt verstaan: de natuurlijke persoon of rechtspersoon die een overeenkomst sluit met Invido voor het leveren van psychologische of orthopedagogische diensten. 1.2 Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle huidige en toekomstige rechtsverhoudingen tussen Invido en Opdrachtgever, tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders overeengekomen. 1.3 Algemene voorwaarden van de Opdrachtgever worden uitdrukkelijk van de hand gewezen, tenzij schriftelijk anders overeengekomen. 1.4 Invido werkt conform de beroepscodes van het SKJ, NVO en NIP. 1.5 Deze voorwaarden gelden tevens voor door Invido ingeschakelde derden en medewerkers. 2 Totstandkoming, wijziging en beëindiging overeenkomst 2.1 Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat Invido een afspraak of voorstel schriftelijk bevestigt. 2.2 Wijzigingen in de overeenkomst zijn slechts bindend indien deze schriftelijk door beide partijen zijn bevestigd. 2.3 Tenzij anders overeengekomen, geldt de overeenkomst voor de duur van het afgesproken traject. Tussentijdse opzegging is mogelijk met wederzijds goedvinden of eenzijdig door de Opdrachtgever, met inachtneming van de nog openstaande verplichtingen jegens Opdrachtnemer. In geval van eenzijdige opzegging door de Opdrachtgever is Opdrachtnemer gerechtigd een redelijke vergoeding in rekening te brengen. 2.4 Inschakeling van derden geschiedt enkel met medeweten van Invido en onder verantwoordelijkheid van deze derden. Er vindt overleg plaats met Opdrachtgever indien dit inhoudelijke gevolgen heeft voor de dienstverlening. 3 Dossier, privacy en toestemming 3.1 Invido verwerkt persoonsgegevens in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Zie ook de privacyverklaring. 3.2 Alle verkregen informatie wordt vertrouwelijk behandeld. Geheimhouding geldt voor alle medewerkers en ingeschakelde derden, behoudens wettelijke meldplichten. 3.3 In geval van (vermoedens van) ernstig gevaar voor cliënt of derden, kan de geheimhouding worden doorbroken conform de Meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling. 3.4 In het kader van supervisie of intervisie kan casuïstiek worden gedeeld zonder herleidbaarheid. 3.5 Er wordt een dossier aangelegd conform wettelijke eisen, met een bewaartermijn van 20 jaar tenzij de wet een andere termijn voorschrijft of verlenging noodzakelijk is voor zorgcontinuïteit. 3.6 De cliënt heeft recht op inzage, afschrift, correctie van evidente onjuistheden en toevoegen eigen verklaring. 3.7 Voor minderjarigen gelden de volgende toestemmingsvereisten: • Tot 12 jaar: de ouder(s)/verzorger(s) met ouderlijk gezag; • 12 tot 16 jaar: de ouder(s)/verzorger(s) met ouderlijk gezag én het kind; • Vanaf 16 jaar: het kind zelf. 3.8 Bij ontbreken of intrekking van noodzakelijke toestemming wordt de dienstverlening gestaakt. 4 Afspraken, annulering en wijziging 4.1 Afspraken voor begeleiding en advies kunnen tot 48 uur van tevoren kosteloos worden geannuleerd of verzet. Bij annulering of wijziging binnen 48 uur voorafgaand aan de afspraak wordt 75% van het tarief in rekening gebracht. 4.2 Afspraken voor onderzoek kunnen tot 7 dagen vooraf kosteloos worden geannuleerd. Bij annulering of wijziging tussen 6 dagen en 48 uur wordt 50% van het tarief in rekening gebracht. Bij annulering of wijziging binnen 48 uur voorafgaand aan de afspraak wordt 100% van het tarief in rekening gebracht. 4.3 Invido behoudt zich het recht voor afspraken te verzetten of te annuleren bij onvoorziene omstandigheden of overmacht. 4.4 Invido kan een opdracht weigeren of annuleren vóór aanvang, met terugbetaling van reeds ontvangen betalingen. 5 Betaling 5.1 De kosten van diensten worden vooraf overeengekomen en maandelijks achteraf gefactureerd. Voor onderzoeken gaan wij uit van de onderzoeksdatum. 5.2 Tenzij anders overeengekomen, bedraagt de betalingstermijn veertien dagen na factuurdatum. 5.3 Eventuele bezwaren ten aanzien van de factuur dienen, op straffe van verval van alle rechten, binnen veertien dagen schriftelijk kenbaar gemaakt te worden bij Opdrachtgever. 5.4 Bij uitblijven van tijdige betaling is de Opdrachtgever van rechtswege in verzuim, zonder dat een ingebrekestelling nodig is. Opdrachtgever is met ingang van de dag volgend op de dag die is overeengekomen als uiterste dag van betaling, wettelijke handelsrente verschuldigd over het te betalen bedrag. 5.5 Opdrachtgever is aan Invido alle buitengerechtelijke kosten verschuldigd. 5.6 Ook bij betaling via PGB blijft de Opdrachtgever verantwoordelijk voor tijdige betaling. 5.7 Invido is gerechtigd de tarieven jaarlijks te indexeren. 6 Aansprakelijkheid 6.1 Invido spant zich in om de dienstverlening naar beste inzicht en vermogen uit te voeren, maar garandeert geen bepaald resultaat. 6.2 Iedere aansprakelijkheid van Invido is beperkt tot het bedrag dat in het desbetreffende geval onder de beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering van Invido wordt uitbetaald met inbegrip van het eigen risico. Indien de schade niet onder de verzekering van Invido valt, is iedere aansprakelijkheid van Invido beperkt tot het factuurbedrag dat met de betreffende overeenkomst is gemoeid. Invido is niet aansprakelijk voor indirecte schade, waaronder mede begrepen gevolgschade, gederfde winst en/of immateriële schade. 6.3 Invido is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, doordat Invido is uitgegaan van de door de Klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens. 6.4 Alle vorderingen uit hoofde van aansprakelijkheid van Invido komen te vervallen na het verstrijken van een periode van achttien maanden na het moment waarop de aansprakelijkheid is ontstaan De Opdrachtgever is en blijft zelf verantwoordelijk voor alle beslissingen en handelingen die worden genomen op basis van het door Invido verstrekte advies of de geboden begeleiding. 7 Klachtenregeling 7.1 Invido beschikt over een klachtenregeling conform de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). 7.2 Klachten kunnen in eerste instantie per e-mail kenbaar worden gemaakt via info@praktijkinvido.nl o.v.v. "klacht". 7.3 Indien de interne afhandeling niet leidt tot een oplossing, kan de klacht worden voorgelegd aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris of erkende geschillencommissie, zoals bedoeld in de Wkkgz. Informatie hierover is te vinden op de website. 8 Contactgegevens Invido B.V. info@praktijkinvido.nl 010-2613130 www.praktijkinvido.nl Deze voorwaarden zijn voor het laatst gewijzigd op 16 april 2025.